Om en pojke och hans hund, och ett viktigt meddelande!

Ett meddelande: "från och med imorgon (2008-08-11) tänker jag cykla. Min bling-bling-bil måste få vila sig. Ska ställa den på nåt bra ställe och låta den vila tills det är dags för verkstad och plåtknackeri. Ett stort plus är ju helt klart att jag får röra lite på mig igen. Känner att det behövs"  :P

Min pappa har fått en ny ögonsten. Jag är brädad. Och pappas nya prinsessa heter Luna och är en snart 3 månader gammal dvärgschnauzer. Hon är ju faktiskt helt underbar, och hon är avgudad av alla i familjen. Utom möjligen minsta bror, som är lite svartsjuk och känner sig rånad på uppmärksamhet.
Tyvärr är det helt omöjligt att fota Luna, hon vägrar vara stilla varje vaken minut, och sover gör hon antingen ihoprullad med svansen över nosen på pappas mage eller på något annat vis så man knappt ser henne. Ska dock göra mitt bästa för att fånga henne på bild!

Jenny, innan onsdag tänker jag berätta för dig! Och om jag åker lovar jag att tvätta bort alla hundhåren i mina kläder =)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åååå en dvärg, det börjar bli många såna i stan. Undrar var hon kommer ifrån?

2008-08-11 @ 07:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0