Jag öppnar skattkistan för dig... där finns:

Skatt nummer ett:

Bubblan är officiellt i bruk för säsongen. Det är perfekt bubbelväder, i alla fall då och då. Det är däremot inte perfekt tvätta-bubbelväder! Tvättade och vaxade och gned och polerade igår till jag fick förslitningsskador i axeln, men blev helt galen av alla mygg som störde mig!! De var så många! Och de var så irriterande! Och jag fick så många myggbett! =(
Jag får dessutom stora bölder av de små liven, så igår såg jag ut som ett galet monster med böldpest. Tur att det går över ganska fort i ansiktet, har dock fortfarande hårda knölar på benen (ja, jag hade shorts. Och nej, det var inte smart).
Men vad gör jag ite för min kärlek nummer ett? ; )

Skatt nummer två:

Åker om två timmar =D Ska bli såå härligt att få träffa pappa och dom igen! =D Och gå på dop. Från och med söndag är jag gudmor till en fantastisk liten människa.

Restskatt:

Fick nya premien för bilförsäkringen idag. Den är ju så klart höjd. Eftersom regeringen har höjt skatten på trafikförsäkringen!! Sänkta skatter, My ass! Den lilla hundringen sänkt inkomstskatt äts snabbt upp och mer därtill av höjda samt helt nyligt uppfunna skatter och avgifter.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har jag hittad dig! (=



Så du ska bli gudmor du, vad härligt. Vem är det som fått smått?



Miss you honey!

2008-07-03 @ 18:53:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0