Jag är: Frida


Jag är:
24-årig nyutbildad installationselektriker i dagsläget anställd som automationstekniker på LKAB i Kiruna.

Extremt
stolt blivande gudmor till en underbar liten flicka den största ära jag kan tänka mig!


Jag har:
Sedan den 12/6 klockan 15:45 gått ca 104962 steg (missade dock att ta på mig räknaren en dag så plussa på ca 7000)

En ny
Sony Ericsson C702 Cybershot- I love!

Adam Tensta
s My Cool som ringsignal på ovanstående


Jag vill
:
Att min fina volvo skulle börja fungera igen helst utan ansträngning från mig.

Att någon polerade
upp bubbelmaskinen (mer info om den kommer).


Jag gillar:
Stuvade makaroner med falukorv man kan gilla det fast man är vuxen

Fina bilar
till exempel min högt älskade bubbla

Foto i alla former
, d.v.s. fotar egna och tittar på andras läser tidningar och bloggar om fotografering tänker på
och pratar om fotografering (ofta och mycket) komponerar bilder överallt även fast kameran ligger hemma och "skräpar".

Svensk musik
Lars Winnerbäck, Sahara Hotnights, Kent, Håkan Hellström, The Hives, Tensta, Oh Laura



Det här var jag, en liten del av mig serverat på ett fat.
Enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0