Felsökning, festival och fylla


Det är jobb inatt. Har hitills varit ganska lugnt. Känner mig lite lost här när det nästan inte är nå folk i farten.
har varit orolig för hur det ska gå. Hur ska jag hitta överallt? Och sen kunna laga det som är trasigt? Hoff!
Tar i trä och hoppas att det blir lagom mycket att göra. Kan fixa lite ventiler och sånt. Håll en tumme åt mig! =D
Annars är det ju skoj med felsökning. Iaf när man lyckas laga felen. När det går åt skogen är det inte kul alls.
Då undrar jag varför jag egentligen skulle bli elare ; )

Superfint väder ute! Har utsikt mot fjällvärlden från vårat fönster.
Ser ut att vara riktigt härligt där. Nere i stan (dit ser jag inte) är det festival som gäller.
Vilken tur de hade, alla festivalbesökare. I torsdags när jag var där spöregnade det.
När det slutat regna började det blåsa iskallt. De enda som inte verkade frysa var de färdigtankade.
Och en av dom var jag ju inte. Jobbade fm dan efter.

Har hittills gått 4374 steg idag. Men stegräknaren missade en massa steg på dan. Hade den på fel ställe i linningen.
Så kan det gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0