Shit vad jag är vuxen nu

På torsdag kväll åker jag ner till Örebro. Landar på Arlanda kl 21.00. Lite sent kanske? I alla fall kändes det lite för sent för att sätta sig på ett tåg och tuffa till Örebro C och sedan bli upphämtad där av pappa. Så jag hyrde en bil =D
Valde en "Volkswagen POLO 1,4TDI eller motsvarande". Min första hyrbil. Oh shit vad jag är vuxen nu ; ) Det var den näst billigaste modellen som fanns att tillgå och anledningen till att jag inte tog den billigaste var ren bekvämlighet. AC! Fy tusingen för att åka runt i en bil utan AC om det är varmt och kvavt ute. Och jag har ju kollat vädret inför helgen. Och riktig värme är utlovad. Hoppas bara det håller sig. Men bara för att jag valde AC kommer det säkert in en kallfront över södra sverige på torsdag eftermiddag. Skulle vara skönt att få ha sommar hela den här veckan i alla fall. Och det skulle vara toppen om solen sken speciellt på söndag när det är dop. Vart ringer man och beställer väder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0