Hemlighet stämplat

Det här är ett hemligt med delande till mina kolleger på polisens språk rotel. För att verkligen lära att känna landets språk brottslingar har jag bestämt mig att infiltrera dom och se hur dom lever. Mitt första upp drag är att skriva detta brevet. Under dan har jag tänkt en del olika aktiviteter. Till lunch ska jag äta kyckling lever. Jag ska till macken där dom kollar glykol och spolar vatten och olja på bilen där ska jag också tanka bensin i en av deras kassa pumpar. Jag ska gå ut med hunden hon är väldigt mat glad och älskar barn. Jag ska gå på stan och titta på morgon rockar i jul klapp till min mamma och leta efter tapeter för att jag vill tapisera om. Sen ska jag på resturang och äta rå djur sadel. Allt detta för att lära mig förstå samhälls fienden nummer 1 sär skrivaren. Åter kommer med rapport på mina efter forskningar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vad roligt (=

2008-11-20 @ 14:08:08
URL: http://eualia.blogg.se/
Postat av: Marrebarre

pjhuuuuu, helt oläsligt....

2008-11-21 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0