Jag älskar prylar!

Buddhisterna menar på att man inte ska äga mer än 100 saker för då äger sakerna dig. Men det skiter jag fullständigt i! För mina födelsedagspengar har jag ökat mitt onödiga prylinnehav väsenligt, och gissa om jag mådde bra när jag gjorde det! Njöt hela shoppingrundan och det tog inte lång tid innan alla roliga grejer var funktionstestade. Alla fungerade ypperligt och mitt liv har förenklats väsentligt. Nu lever jag ett liv i lyx och har ständigt nybakat bröd, slipper äcklig mobilstrålning, har lena ben, dricker gott vatten när jag använder den snyggaste datorn! Love love love mitt nya liv. Stort tack för alla vänliga bidrag. Fast den bästa presenten var nog ändå Kexchokladen, blev skickad till himlen hela 5 gånger!



Följande livsnödvändiga ägodelar blev inköpta




Brödmaskin



Epilator



Bluetooth-headset



SodaStreamer Pure



Laptop-dekor




 

Så ni förstår ju vilket underbart liv jag lever nu


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0