Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Anette

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här kommer mina 5 saker:
1. Jag börjar bli galet rastlös av att vara arbetsfri
2. Jag fick ett par vantar av mor i födelsedagspresent. Hon vet nämligen om att jag omöjligtvis kan behålla vantar längre än en kvart. Har hittills i år tappat bort 4 par
3. Jag överväger att inte lämna tillbaks hunden till pappa varje gång jag har henne
4. Jag ogillar stora folksamlingar, om jag inte är onykter.
5. Min kreativitet börjar komma tillbaks, jätteskoj! Pyr och bubblar i mig av skaparlust


Jag utmanar Nettan, Jenny, Elle, Christel (Ja förlåt, vet att  det bara är 4 och att nästan alla redan är utmanade, men jag känner inga andra bloggar=)


Kommentarer
Postat av: christel (aka Djävulen)

Jag har redan gjort utmaningen ju! Men jag gjorde ett inlägg med en lite omarbetad version :)

Hoppas det går bra med allt!

2008-11-16 @ 20:22:32
URL: http://pumpapuder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0