Maskerad

Jag är bjuden på Halloween-fest. I Umeå. Sätter mig i bilen direkt efter skiftet på fredag och blåser ner med min kostym som då ska ligga färdig i baksätet. Satsar stenhårt på att vinna bästa kostym =P Vad jag ska försöka föreställa håller jag lite hemligt tills vidare, det är ett par få utvalda som är insatta i mina planer. Jag ska göra mitt bästa för att se till att en bild läggs ut här efter lördagen, men lämnar inga som helst garantier.

Vad skulle/ska du klä ut dig till om/när du ska på maskerad??

Kommentarer
Postat av: Annette

Du har blivit utmanad! Kolla in min blogg!

2008-10-29 @ 11:21:28
Postat av: elle

HUR GICK DET DÅ?????

2008-11-03 @ 07:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0