Tågresa

Jag har åkt tåg. Långt! Hela natten och halva dagen. Har kommit fram till följande saker om tågresor.
Snarkande personer borde inte få åka tåg. Jag vet att det kan tänkas utesluta mig från tåg, men jag störs aldrig av mitt eget snarkande så det kan ju inte vara så farligt. Killar som åker tåg överskattar till stor grad sin förmåga att stå upp och kissa när omgivningen befinner sig i rörelse. Här är sanningen om stå-upp-kissande på tåg: det GÅR INTE utan att skvätta ner allt annat än toaskålen. Och det vet jag inte för att jag försökt stå upp och kissa, utan för att jag varit tvungen att besöka toaletten efter killar med dålig styrkontroll. Här är ett tips till killar på tåg: sätt er ner på toaletten, hur omanliga ni än känner er av det. Och om ni tror att den ska hänga ner i vattnet och bli bakteriell så har ni ingen vettig självuppfattning, det är typ en halvmeter ner dit.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så sant!



Och vem VET egentligen att de sitter ner? Det är ju inte killar som går två o två på toa vad jag vet. Det är ju vi tjejer kända för så det hade ju varit en bra ursäkt; prestationsångest :)

2009-04-07 @ 22:34:31
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0