Den efterföljande tröttheten

Nu kommer sviterna av de senaste dagarnas sömnbrist. Mot lördag blev det ju ingen vidare bra sömn eftersom hunden inte var hemma. Inatt (läs idag) fick jag sova 2-3 timmar i stöten. Tindra har haft rännskita. Fan vad jobbigt! Första dumpningen lyckades hon inte väcka någon, så det blev en rejäl hög framför balkongdörren. Stackars liten vad jobbigt hon måste ha tyckt att det var! Ungefär som att vi skulle bli tvungen att skita i byxorna. Nåja, ingen större skada skedd. Efter det somnade jag inte så hårt, ville ju inte sätta henne i samma situation en gång till. Jag hoppas verkligen att det blir bättre med sömnen när jag kommer hem inatt (vid fyra). För jag orkar nämligen inte särskilt länge till utan sömn. Är så himla känslig med min sömn och får jag inte sova raseras hela mitt liv. Allt tappar mening, ingenting känns bra. Just nu längtar jag bara hem till min säng =(


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Isha, jag vet hur det är med sömnen!

Likadant nu det senaste. Man kan inte sova och när man sover drömmer man mardrömmer som bara tar energi från en. Så idag ska jag gå o lägga mig nu. Efter bättre nyheter om farfar. Skönt.

Tänker på dig. <3

2009-08-23 @ 21:04:25
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0