Vem är jag, Egentligen?

Svaret på den frågan har jag sammanställt och jag ger er nu den rätta sanningen om mig och min personlighet, baserat på mitt stjärntecken och mina tre förnamn.

Jag är:
en skön och älskad kvinna med vinnande egenskaper; elegant, charmig och oemotståndlig.
Jag kan få precis som jag vill - och vet om det!
Jag är en utmärkt förhandlare tack vare min känsla för takt och diplomati och jag lämnar människor med en känsla av att de fått som de ville när jag i själva verket har övertalat dem. Balans är viktigt i mitt liv och jag väljer och överväger
och lägger till och drar ifrån, och utstrålar en harmoni som andra avundas. När något hotar min balans kan jag reagera mycket häftigt, ibland till omgivningens förvåning. De förväxlar min harmoniska utstrålning med mildhet, något som inte alls är sant. Små förtretligheter rör mig inte i ryggen, men när jag verkligen råkar i konflikt är jag otroligt stark och målmedveten. Om krisen blir långvarig kan jag framstå som extremt obalanserad. En häftig reaktion åt ett håll får mig att vilja kompensera, och nästa handling blir därför extrem åt andra hållet. 
När jag har tråkigt blir jag obeslutsam och aningen trög. Då vrider och vänder jag på saker i det oändliga, och blir vag
och obestämd. I de här stunderna mår jag bra av att vara för dig själv och hämta kraft ur mig själv. Jag är logisk och har en stark känsla förvad som är rätt och fel. De som försöker sko sig på andra har jag ingenting till övers för, och jag kan konsten att ta ner de som svävar i det blå på jorden igensamtidigt som jag även kan lyfta den som känner sig nere med enkla ord. Jag har säker smak och känner snabbt om någon attraherar mig eller inte. Dock tar det lång tid att vinna mig,  
föredrar att skynda långsamt och inte riskera att skrämma bort folk. Jag vill ha en partner som kompenserar mig, med viss risk för att det blir "katt och råtta" i förhållandet med stora skillnader i temperament och intressen. Men det är faktiskt
ett val jag gör med vett och vilja, och kombinationen av olika egenskaper kan bli explosiv på alla områden.
Jag har en speciell talang att lyckas bra med allt som har med konstnärliga ämnen att göra. När jag räknar matte
vill jag inte bara räkna ut ekvationerna, utan förstå dem in i minsta
detalj och helst göra egna. När jag trivs och har varma människor omkring mig blir hur mycket som helst gjort men ibland blir jag osäker på vad som krävs av mig och då gör jag hellre för lite än för mycket för att inte riskera göra fel.


Så, nu vet ni vem jag är. Låter väl ganska trevlig? Vacker, underbar och älskad av alla!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tycker det låter träffsäkert det där! =P

2009-08-07 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0