Mellandagsrea

Efter jobbet igår åkte jag till Elgiganten för att titta på en tv. Har ju faktiskt inte en enda. Inte för att jag just nu har någonstans att ens ha tv:n, men det ändras förhoppningsvis inom en mycket snar framtid. Tyvärr hade jag ju varit på jobbet hela dagen och därmed missat inledningen på rean, de hade haft två stycken 50" LG för 9000/styck. Det hade ju varit grejer det. Men, inte grät jag för det, fick en snygg LG 42" för 8000 istället, riktigt bra verkar den vara. Och så här dagen efter inser jag vilken galenskap det hade varit att köpa en 50"-tv. Tänk om min blivande lägenhet inte har plats för den! Jobbigt det hade blivit då =) Passade också på att köpa en dvd-spelare, för blyga 299 kronor. Den var nedsatt från 799! Ett riktigt kap med andra ord. Vad tv:n kostat från början är jag inte helt säker på, men den var ju iaf billigare än om jag köpt den före jul. Så nu äger jag en 42" flatscreen och en dvd-spelare med hdmi-anslutning. Mycket trevligt.

Finns med facit i hand fördelar med att sätta nytt bo runt jul, och de stavas MELLANDAGSREA!



Och så här kommer det se ut hemma hos mig:


  




Kommentarer
Postat av: Marrebarre

Ja...det var ju grymt fult....

Skulle aldrig vela ha en sån ful o tråkig o trist o tråkig o o o o aldeles underbar uppsättning hemma hos mig....

2010-01-13 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0