Photosession

Har fotograferat en vän idag, det är så jäkla roligt, hade lätt kunnat leva som fotograf. Lägger väl antagligen upp en av hennes bilder här lite senare i veckan (förutsatt att jag orkar gå upp i tid, jobbar em) så jag får visa vilken splendid fotograf jag är och vilken superhet modell hon är! Vi hade flera roliga timmar, och vi svettades som grisar båda två. Det blir så när man står i skenet av en miljard lampor = flera 100w! Efteråt luktade vi som att vi inte duschat på minst en vecka. Vem har sagt att modellvärlden är glamoruös? Senare ikväll ska jag börja det digra arbetet med att gå igenom bilderna, ca 260 stycken. Men först; middag. Var sak har sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0