En tjock tant i min morgonrock

I min tv finns en kanal som heter comedy central. Det sänder enbart på kvällstid och enbart (som namnet antyder) endast komedi av olika slag. Just nu är det någon sort standup-show med en kraftig överviktig tant som inte är det minsta rolig. Och hon är klädd i min morgonrock!? Var helt och absolut säker på den hängde på sin krok i mitt sovrum, men döm om min förvåning när jag ser den på en tjock tant i tv-rutan. Hur fan har hon fått tag i den? Smög hon in när jag var och duschade kanske? Otäckt =S

För att beskriva bilden ytterligare: Tjock, blond tant, 45-50 år med stora, svarta solglasögon iklädd min turkosa kimono. Hoppas hon lämnar tillbaks den sen! Grrr

Kommentarer
Postat av: A4

En mardrömsaktig framtidsvision - Frida 45-50år...



Oj, aj - slå mig inte!

2009-02-22 @ 09:54:18
URL: http://afyra.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tihi

Synd att jag missade henne =)

2009-02-23 @ 18:29:17
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0