Jaga djur med bil är en dålig idé

Jag har dödat ett djur. Och förstört min bil. På samma gång. Att jaga med bil är ingen ultimat metod. Tro mig. Det är mest bara skärrande, hjärtslitande, smärtsamt (mest för djuret =( ) och väldigt väldigt otäckt.
Men jag är OK. Min bil är det INTE! Lyckades i alla fall ta mig hem. Jag älskar silvertejp, det kan laga allt, iaf hjälpligt. Nu står min bil och ser bedrövlig ut och väntar på reparation. Den har slutat läcka, för det som läckte har tagit slut. Lyktan hänger löst, backspegeln står åt helt fel håll (inte bara att rätta till den eftersom det är hela plasten den är fäst på vid dörren som är stukad), hela framskärmen är i tusentals bitar (plast fungerar inte riiiktigt som plåt), hjulhuset är trasigt, frontstpoilern är halv, grillen är skadad och dörren är så pass bucklad att den tar i när man försöker öppna den. Tack och lov lyckades jag väja lite, annars hade jag nog inte varit ensam i bilen efter smällen. Och förmodligen inte i lika bra skick som jag faktiskt är. Lite huvudvärk och ryggvärk är det enda som känns, beror förmodligen på spänningen. För spännande var det, på ett mycket dåligt vis.

Vila i frid lilla ren, jag är så hemskt ledsen =..(
om du ändå gått åt andra hållet

Kommentarer
Postat av: A4

Tack för att du klarade dig någorlunda helskinnad. Synd på renen. Bilen var ju redan lite sönder...

2009-02-09 @ 05:06:37
Postat av: Mikaela

Stackars, STACKARS dig! Det var jätteläskigt att höra det bara kram

2009-02-09 @ 16:32:07
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0