Come to me Converse

Är på jakt efter ett par gråa Converse ClassicHI. Hittat dom på Junkyard, men vet inte om jag har råd än =( Måste nog vänta till nästa lön, ska ju trots allt till södra Sverige på bröllop och det kommer kosta ett par kronor. Ska dessutom köpa löshår så jag kan vara en långhårig brudtärna. Och ett par schyrre klackar. Dessutom kostar ju hunden också på tågresan eftersom hon är så stor. Letade iaf lite på nätet efter Converse-skor och kom in på Pricerunner. Hittade ett par svinfina(!) Converse i lila mocka. Blev helt kär. Sen insåg jag att de bara fanns i barnstorlek och jag blev inte begåvad med strl 35 som alla andra kvinnliga Kirunabor utan kräver den enorma storleken 38. Så det var bara att glömma sin dröm. Hittade dem inte i vuxenstrl någon annan stans. Tyckte att priset var lite för lågt, 349 spänn. För bra för att vara sant.

Nu har jag snart bara 2 skift kvar. sluter ju om 2 timmar och 45 minuter. Och tro det eller ej, men har varken kollat sjukhuset eller spelat mina nätspel. Hittills iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du får leva genom Saga ;)

2009-07-11 @ 12:37:11
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/
Postat av: Rajlo

Jo jo inget nätspel.... säääääkert....

2009-07-11 @ 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0