På begäran: kortfattad uppdatering

Jaha, en liten uppdatering i mitt kaosartade liv. Resan till Linköping gick bra. Fotade lite, njöt av den överdrivna värmen och provade min brudtärneklänning, ett blått fodral som satt helt perfekt. Får med andra ord inte gå upp ett gram innan bröllopet. Stannade bara en hel dag, åkte hem tidigt på torsdag morgon. Hem till kylan. Klev av planet i klänning (eftersom det var det mest täckande plagget jag lyckats packa ner, tänkte bara på ned-resan, skulle ju vara varmt där!) och blev ganska omgående blå. Men det var faktsikt ganska skönt, över 30+ och vindstilla är inte så behagligt när man kommer från nordpolen. Hem igen, sova sova sova. Sov från 15.00 på eftermiddagen till 09.30 dagen efter. Skönt! I fredags hämtade jag en hund till, nej inte en hund till mig. Är hundvakt. Så nu har jag två bestar att hålla ordning på. Den ena (min) som enligt många ser helt livsfarlig ut, och en som låter helt livsfarlig. Morrar och skäller åt allt som rör sig när hon sitter och håller utkik på balkongen. De två vovvarna kommer hyffsat bra överens, vilket är skönt med tanke  på ders storlek. Det var bara första dan dom var tvungna att tjura lite på varandra. På fredag kväll bar det av till stugan, skönt att bara vara i skogen och göra ingenting. I lördags kom E förbi, vi skulle fiska lite och grilla korv. Halkade dock till på promenaden och stukade knät för 711e gången i ordningen. Kändes först inte så farligt men efter en stund var det så pass mycket vätska i knät att jag inte kunde stödja på det eftersom det vek sig åt alla möjliga håll då. Bara att packa ihop och åka hem =( Så nu har jag kryckor D=´ Mycket, mycket synd om mig. Men det måste se kul ut när jag är ute på promenad med två lallare och kryckor ^^

Det är iaf skönt att vara tillbaks på jobbet igen, och vila upp mig igen ;) 8 skift, sen ledigvecka. Då ska jag till vårt västra grannland och fiska.

Kommentarer
Postat av: R

Tackar för uppdateringen.

Sen kan jag meddela att det faktiskt ser roligt ut när du hoppar på kryckor och försöker styra bestarna ;)

2009-07-05 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0