Diverse

Nu har jag nog, efter många om och men, lyckats ordna till min banner *hoppas*. Men om den bestämmer sig för att se annorlunda ut igen ger jag upp!
Nu har jag 7 dagar kvar av min arbetslöshet, sedan väntar arbetslivet igen. Ska bli så skönt att ha ett arbete att gå upp till, något vettigt och intressant och lärorikt att ägna dagarna åt och veta att det kommer en bra lön i slutet av varje månad! Sist jag betalade räkningarna hamnade jag på minus. Börjar bli knapert. Tur att jag har en miljard matbackar i frysen, klarar mig till skatteåterbäringen kommer.

Jo, jag ska ju börja jobba snart. För er som undrar så byter jag bana (igen). Men det hade man väl nästan kunnat räkna ut när det gäller mig?! Börjar en ny karriär som satellitoperatör =D Jag ska prata med rymden. Och där kan ingen höra dig skrika ;) Ska bli väldigt roligt, känns spännande (och läskigt) att återigen börja på en ny arbetsplats, lära känna nya människor och lära mig något helt nytt. Kommande vecka kommer bland annat ägnas åt att plugga på lite om frekvenser igen, kunskap torkar snabbt.

Idag har jag gjort min medborgerliga plikt och röstat. Jag har alltså all rätt att klaga dom närmaste 5 åren, och jag känner mig nöjd med min insats. Hade stora problem med att välja parti och person, men efter noga studerande känner jag mig säker på att jag gjort ett bra val.

Och förresten, är det verkligen bara en av mina vänner som läser min blogg som haft framtidsdrömmar som liten? Illa, illa, tråkig barndom.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bannern ser annorlunda ut nu.. Jag tyckte att den var finare förr (på min dator iaf). Kul att det känns inspirerande med jobbet!



Jag vet ärligt talat inte vad jag ville bli som barn, jag hade väl en tråkig barndom =)KRAM

2009-06-08 @ 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0