Jävligt charmig hund

Jag delar lägenhet med en liten mörderska. Igår kväll slaktade hon helt hjärtlöst och iskallt en kråka. Visserligen fick kråkan skylla sig lite själv eftersom dom retat henne i flera månader. Men den här gången fick hon nog och gjorde ett allvarligt utfall. Kråkan lyfte, hunden gjorde likaså. Och SMACK! Så satt kråkan mellan käkarna på min hund. Och där stod matte, världens blödigaste matte, och visste inte vad hon skulle göra. I ren chock skulle jag först springa ikapp henne (?) men ångrade mig efter 2 steg. Hunden sprang omkring med sitt byte, och de två kvarvarande kråkorna flög runt henne och var förbannade. Till slut släppte hon fågeln, och satte sig. Jag gick fram till henne och nöp i örat, ujujuj vad arg jag var! =S Kråkorna var också hyffsat uppretade. De flög efter henne hela vägen hem, och gjorde utfall mot henne. Upptäckte att de inte vågade komma så nära om jag vände mig mot dom. Väl inne blev det dusch och tandborstning på hund för att få bort kråkblodet. Ett par timmar senare gick vi ut igen (blev ju inget pissande gången innan), och nog var kråkorna där. Och var arga på hunden. Och gjorde utfall. Vi kommer aldrig kunna gå på promenad igen =( Jävla hund

Kommentarer
Postat av: Mikaela

OJOJOJ! =O

Så det kan gå!

Tur att man själv inte var där!

2009-06-22 @ 21:10:20
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/
Postat av: A4

Hundar är predatorer, även om de till viss del har blivit lite tama. Kråkor finns det för många av - så många att ekosystemet rubbats. Alltså:

- det är normalt att hundar äter kråkor

- det är bra att hundar äter kråkor

- det är äckligt att hundar äter kråkor

2009-06-23 @ 17:13:39
Postat av: Annette

usch och fy så äckligt!! Och att de förföljde er!!! Jag hade lämnat Lihkku i sticket och kutat hem för att komma undan de hemska varelserna (fåglarna)! Hojja! Får rysningar av bara tanken.

2009-06-23 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0