Nedräkning

Hehe, idag mår jag fint =) Sista skiftet, nykter, inte bakfull och snart rik. Till skillnad från en vän jag pratade med idag. Som vaknade med skorna på i sängen och funderade på varför ungarna i trapphuset hördes så tydligt. Det var pga att ytterdörren stod öppen. Min nedräkning har börjat, 10 timmar och 40 minuter kvar till ledigvecka. Ska snart gå och välja middag till kvällen. Nästa vecka ska jag laga matbackar så blir det lite billigare. Jag är ekonomisk. Och nöjd. Idag känns det faktiskt ganska bra =D

Kommentarer
Postat av: Rajlo

Ja hujja det är fan inte roligt idag. Nu är det nyktert till nästa gång ;)

2009-06-28 @ 20:42:04
Postat av: A4

Allra käraste bloggredaktör!

Jag önskar dig en riktigt skön ledighet där du glömmer allt som du planerat att göra och bara har det kul!

2009-06-30 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0