FB

Gjorde två intressant test på Facebook. Det första berättade om vad mitt barn ska bli som stor, och det andra vad mitt barn ska heta. Ska ringa Kvinnohälsovården på måndag och boka tid för sterilisering!

För det första; jag kommer att föda antikrist. Mitt barn kommer ha ett offeraltare på sitt rum, men har jag lite tur kommer han/hon flytta till USA och bli president.

För det andra: Jag ska döpa denna antikrist till Muppan (om det blir en tjej) eller Kakafonia (om det blir en pojke).

Att jag föder antikrist kan jag ta, det är väl ett straff för mina synder, droppen som fick bägaren att rinna över och mig att ta beslutet om att klippa ledarna är namnen jag nu måste sätta på mitt stackars barn. Måste åtminstone leta upp ett tufft efternamn att ta, så jag kan neutralisera det hemska förnamnet min lilla djävul kommer få. Vad sägs om detta framtidsscenario; "ladies and gentlemens, let me introduce the president of the United States of America: MUPPAN TROLLULV" hmmm....

fick hjälp att hitta ett tjusigt efternamn här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0