Knak i kotor

Var till "kotknäckaren" idag. Har i en vecka haft så ont i revbenen att jag inte kunnat andas, röra mig, än mindre hosta. Att nysa kan jämföras med smärtan man har när någon sliter ut tånageln på en med tång.
Fick så tid till naprapaten, idag. Var där i morse, och han började med att förhöra sig om jag åt mediciner, hur länge jag haft ont, om jag haft problem innan osv. Sen fick jag ligga på bänken och han tryckte ut ett helt gäng knutor i musklerna. AHJ! Men jag tänkte också "åh, vad skönt, han ska inte knäcka något". Så sa han "andas in, och släpp ut sakta". Och vips så knakade det i bröstryggen. Och det satt riktigt hårt! OOOAAAJ! När det var över sträckte han lite i mina muskler, och plötsligt knakade han nacken på mig. Fy fan vad vidrigt det var! Trodde han skulle vrida av huvudet på mig. Efter en timmer behandling med knak och el var jag en mycket rörligare människa. Ont har jag fortfarande, men bara i musklerna. Ska tillbaks på måndag. Både bävar och längtar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vad mysigt det lät, vill också, vill också, vill också!



Kramar vännen!

2009-05-16 @ 14:27:50
URL: http://eualia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0