Jag har en dröm, och den stavas KAMERA

Imorgon fixas ett stycke kamera, och en hel del mumsiga tillbehör! Klarar inte längre av att vara utan. 2 månader gick, inte bra men det gick. Men nu klarar jag mig fan inte längre, har sån abstinens! Och jag o A har ungefär en miljard sköna ideér som måste förverkligas!
Återkommer med resultatet av mina inköp! =D
I övrigt kommer morgondagen att spenderas med lite upp-packning och installering i mitt hem.

Statusuppdatering för nuläget: Tindra ligger i sin lyxbädd (jo, hon har faktiskt en bädd, tänk sån snäll matte jag är!) och drömmer. Förmodligen drömmer hon att hon jagar och fångar de tre chihuaorna (hur stavas det egentligen?) som skällde åt henne på kvällpromenaden och som hon inte fick tillåtelse att äta upp.
I sängen ligger fina J och sover, ska alldeles snart göra honom sällskap och blunda lite jag med. Och drömma om min kamera-to-be. Kan knappt vänta tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0