Bananas

Det var sommar igår eftermiddag. Imorse när jag vaknade var sommaren över. Skönt. Vill ju inte behöva svettas i onödan.

Det var ett par och tittade på min lägenhet igår. Hoppas dom vill ha den. Och att de vill ha den snart. Vi vill ju kunna spara in pengar och inte betala dubbla hyror. Dagen innan det var jag och Fina J och tittade på en större lägenhet. Så i värsta fall kanske vi betalar 3 hyror! =O Näää, det går inte. Detta måste lösas. Pronto. Och vi måste fundera på hur många rum vi faktiskt behöver. Fina J har ju faktiskt de Fina Barnen.

I övrigt har jag insett hur fantastiskt, otroligt gott det är med stekta bananer med glass. En ny favorit, i nästan-repris. Har alltid varit gott men de senaste dagarna har det seglat upp snabbt på min gotte-lista. Fina J och jag kommer snart att rulla fram. Stekta bananer med glass har den biverkningen vid överdosering.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0