Kräftkalas

 


Var på kräftkalas igår. Å de va såå skoj! =D Tack tack för inbjudan, hade jätteroligt! Vi smaskade en massa kräftor (ruggigt gott!), pastasallad, västerbottensostpaj och vitlöksbröd. Hade dagen till ära inhandlat ett par stycken öl (fler än två) som skulle ner tillsammans med kräftorna. Fick ner nästan en innan maten, tog en ny när vi satte oss för att äta men glömde den i all iver att skala och sprätta. Efter maten fick jag ner halva ölen, sen ansåg jag att den smakade jätteilla. Nåväl, jag öppnade en ny istället. Tog en klunk och sen kunde jag inte dricka mer. Smakade värre än värst, skulle hellre dricka vattnet i en vattenpöl utanför LK! Blä! Sen blev jag trött, ringde lillebror med bilen, tog resterande öl i en påse och var hemma i säng innan klockan slog tolv.

Köpte förövrigt ett par nya jeans igår! =) roligt när man lyckas hitta, brukar få pröva alla jeans i hela butiken innan jag är nöjd men jag köpte andra  modellen jag provade. Sitter riktigt bra, mjuka och sköna är dom. Helnöjd med det köpet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0