Tack tack tack kära Ingrid!

Det rätta ordet är: OPRETANTIÖS!!!!!

Det blev så självklart så fort jag la ögonen på det. Hade nästan börjat oroa mig för att ordet jag sökt inte ens finns. Men det finns, och Ingrid knep det. Ska fundera ut ett fint pris till dig. Och Luna hälsar till dina pojkar, hon har faktiskt blivit mycket modigare och mer öppen mot andra hundar, dom är inte alltid jätteläskiga =)
Inatt ska jag sova gott, med vetskapen att ordet jag sökte verkligen finns och att det är funnet.

Opretantiös, så enkelt. Att ingen kommit på det innan. Ingrid är en smart kvinna.

Kommentarer
Postat av: I

Mina pojkar hälsar så hjärtinnerligt tillbaka, de går fortfarande omkring och snusar efter Luna.



Så jättefint att den där kvällen kunde ge såna resultat för Luna, glad blir jag (vi).

2008-12-09 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0