Ben & Jerrys är ute, men det skiter jag i!

Jag satt och var så galet sugen på pizza eller nåt annat jätteonyttigt. Var så nära att jag sprang till pizzerian och köpte. Sen kom jag på att jag köpte en förpackning Ben & Jerrys igår! =D Så det blir att öpnna den då, och se om den är så god som alla påstår att den är. Och jag skiter faktiskt i att den är "ute" enligt en viss speciell "modeguru" som satt den på sin utelista helt nyligt. Jag tänker trotsa och äta den i alla fall! ;) Återkommer med rapport om hur det gick.

Läste förövrigt ut Liza Marklunds senaste bok Livstid för ett par dagar sen. Senaste boken i raden om Annika Bengtzon. Den var bra, har läst alla böcker om henne. Gillar dom skarpt, speciellt de två senaste (Nobels testamente och Livstid).
Nu har jag ingen bok att läsa för tillfället, ska genast köpa ett par så jag får hem. Känner ett enormt läs-sug efter helt vanliga böcker. Har ju inte orkat läsa såna när jag pluggade, då läste jag bara böcker om impedans och fasförskjutning på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: elle

Den med kakdeg är god.. tänk dig den, sex and the city-boxen och en låååång kväll... puss

2008-07-20 @ 22:37:15
URL: http://ellemaret.blogg.se/
Postat av: Frida

I like! =D

2008-07-27 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0