Om vad man kan göra när man träffar sina vänner

Att shoppa kläder är alltid en tröst. Känns alltid lite varmare och gladare när man hittar och köper nya byxor eller skor. I alla fall för stunden. Men jag är då fortfarande nöjd med dagens shopping. Träffade en vän jag inte sett på evigheter, vi tog en fika (åt grillad ciabata med räkor, feta, brie och oliver, med vitlöksdressing. As usual ;) och sedan drog vi igenom de affärer vi hann med. Hittade en jättesnygg grön jacka, kortare modell. Passar mycket bra med skorna jag köpte förra veckan. Köpte också en jättesnygg knallrosa t-shirt. Love love. Åsså nagelförstärkare till mina stackars naglar (som inte gillar malmdamm och tvål flera gånger dagligen). Det var så härligt att vara med min älskade vän igen, jag har saknat dig så gumman! Tack för att du finns! Puss

Sedan åkte jag till en annan vän, som det inte är riktigt lika länge sen jag såg. Hälsade på henne och mös med hennes gosiga och underbara son. Åååhh vad mysigt det var! När hennes boyfriend, tillika far till gosiga och underbara sonen, kom hem tog vi en promenad med hunden som också bor i samma hus. Det var också så härligt. Fint väder, bara slappa runt och umgås och bara vara. Inte koncentrera sig så mycket på allt annat. Släppa resten för en stund.

Och för att göra det hela nu lite officiellt. Jag och Mikaela (ja, jag namnger dig! För annars kan vi banga ur) ska gå på UTEBADET! Och vi ska bada. Jepp. Nu är det alltså point of no return. Om vi fegar ur nu måste vi gå the walk of shame tillsammans och berätta att det inte blev av. Och det tänker då inte jag göra! =D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fan också! =o Så får man ju inte göra. Haha!

2008-07-30 @ 00:16:48
Postat av: Jenny

Det var jättemysigt att se dig igen, måste göra om det när jag kommer upp igen.



Japp din jacka du köpte var så jäkla snygg och du passade verkligen i den också!

2008-08-09 @ 12:46:01
URL: http://eualia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0