Kära bror

Kommer du inte upp till nyår måste jag slå dig. Hårt! Bara så du är på det klara med det. Men jag älskar dig ändå.

Har varit på besök i storstaden där lillebror numera är bosatt. Hälsat på honom, henne och deras fyra barn. Jag är faster! =D

Mella
hade egentligen ett annat namn, men på grund av (åldersrelaterad?) dålig hörsel fick han ett nytt fint namn av mig

 


Gremlin
fantastiskt söt! Dock ganska korkad. Bimbo? =P




Gräddnos
fasters favorit. Försökte ta med honom hem under jackan. Men blev avslöjad



Sessan
har en förkärlek att sätta klorna i och tugga på mina fötter.


Kommentarer
Postat av: Bror :)

Älskar dig också syster :)

2009-01-20 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0