Min älskade vän

Tindra har kommit hem igen. Finns inga ord att beskriva lyckan nu. Och inga ord som nog kan tacka den kvinna (A) som tog med henne hem och såg till att hon  kom till polisstationen. Hon hade varit ute och sprungit när Tindra plötsligt dök upp och sprang med henne. Efter en liten stund sprang Tindra iväg och A antog att hon sprang till husse eller matte. Det gjorde hon inte, efter en liten stund dök hon upp igen och denna gång sprang precis intill och följde A ända hem. När de kom fram satt Tindra snällt på bron medans A letade upp sin nyckel. Hon släppte in Tindra i sitt hem, trots att hon är allergisk! Och ringde sedan polisen som kom och hämtade prinsessan. Så min lilla tös har alltså åkt polisbil, där är hon numera mer erfaren än matte =P På polisstationen fick hon bo i ett fint rum med en skön soffa att slagga i. Tyvärr missade polisen att höra av sig till oss (trots att hon var anmäld), så det blev till stor förvåning ett jakande svar när vi frågade om hon var där. Hon blev så otroligt lycklig när husse kom, visste knappt vad hon skulle göra med sig själv.

Tack alla som hjälpt oss, med letande och stöd. Och tack till A som såg till att hon kom till polisstationen istället för att bara strunta i henne. Jag är så otroligt lycklig nu, tårarna rinner men det känns bara bra. Dom här tårarna är sköna tårar, dom smakar gott och känns bra. Mitt hjärta är lätt nu

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är så glad för din skull! <3

En sak som är bra med den här dagen =)

2009-08-22 @ 20:22:38
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0