Min tavla

Har under veckan gjort två tavlor. Längesedan jag kände sådan skaparlust som drabbat mig den senaste tiden. Det är både fantastiskt och väldigt jobbigt. Vill ju göra min tavlor rättvisa, och det kräver tålamod och ryggvärk i mängder.

Till saken. Har gjort en tavla som jag är riktigt, riktigt nöjd med. Och fick av Ingrid namnet på tavlan nu när jag loggade in och läste de senaste kommentarerna. Namn och tavla kommer in på bloggen, så fort jag får möjlighet. Tänker ge bort den, så foto måste alltså tas innan den hamnar där den hör hemma. Tack Ingrid, namnet har bekymrat mig ett par dagar, men när jag läste din kommentar blev det så självklart =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0