Första dagen på mitt nya jobb

Kan numera titulera mig som satellitoperatör. Känns mycket trevligt. Har inlett min nya karriär idag, och det kändes ungefär som om de försökte stoppa korv med hinnan som omger min hjärna. Huvudet är fullt av nya spännande, förkortningar som jag inte kan dechiffrera, nya rutiner, uppgifter om "mina" satelliter" nya namn, nya tider, nya datorprogram. Nu är det fullt. Har bara 3 dagar kvar på inledande inlärningen. Måste nog börja radera gammal och oviktig kunskap, tex mitt namn, hur man går och andas, till förmån för allt det här nya. Vet någon var man hittar arkivet så jag kan börja rensa?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Jag hatar dig en smula...

2009-06-15 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0