Luktar illa och grinar

Var hos far och grillade mumsigt kött, till efterrätt blev det grillad banan med jordgubbar och choklad i. Sedan blev det tårta till kaffet =P Tog upp pappas lilla vovvse i famnen och gosade en stund. När jag släpper ner henne slås jag av en fruktansvärd odör. Det visar sig att hon kommit in i höglöp (far och fru hade glömt berätta för mig att hon löpte när hon var hos mig......) och nu lämnat en fin flytning på min tröja. Fy FAN vad det stank! Klarade inte av att sitta länge nog för att dricka upp kaffet (och min avec) utan jag var tvungen att ta mig hemåt för att byta tröja. Stannade på Konsum och hyrde en film och spred min nya parfym även där. Undrar vad de i kön framför och bakom tänkte om mig?! =O
Nåväl, hemma och med ny tröja slängde jag in filmen och gosade ner mig i soffan med jordgubbar doppade i vit choklad. Underbart! =D Och filmen var nog den sorgligaste filmen jag någonsin sett. Grät ohejdat. De som sett på en sorglig film eller tv-serie med mig när jag är i högform vet hur jag kan bli. Det är ingenting mot hur det var ikväll. Hulkade(!) i 20 minuter, och när jag lugnat ner mig hände återigen något ledsamt och hulkade ännu mer. Jag är så vacker när man gråter. Det är precis som i Hollywood.Förutom att snoret rinner, ögonen svullnar igen, grimaserna avlöser varandra och ögonen och näsan antar en tjusigt röd färg.Bortsett från de detaljerna ser jag precis ut som en Hollywood-film när jag grinar.

Så, vad har jag alltså gjort idag. Jag har varit på Konsum luktandes löptik och gråtit sönder ansiktet. Jag är en sååå glamourös kvinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0