Jag är duktig jag

Så har min första arbetsvecka kommit till sitt slut. Började ju lugnt och fint med inskolning. Nästa vecka börjar jag på riktigt med skiftgång. Mycket spännande. Har haft tur denna vecka, det har inträffat många "sällanjobb" när jag varit på plats och jag har således fått lära mig många sådana, utöver rutinjobben. Känner att jag börjar få hyffsad koll på de flesta rutinärendena, vilket är skönt. Vet någorlunda vad jag gör när jag utför dom dessutom *klappa mig själv på huvudet och säger "duktig"*

För övrigt, ett par bilder på min fina prinsessa för er som inte träffar henne.

              

Promenerade hem från Ela idag utan koppel, gick hur fint som helst. Höll henne i halsbandet när vi gick över hjampisvägen, annars gick hon fritt. Stannade när jag sa åt henne och kom till mig så fort jag ropade. Är mäkta stolt! =D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mhm! Du ÄR duktig du! =) Sitter o väntar på att du ska komma så vi får tårta =)Vår tur att vänta!

2009-06-20 @ 21:22:55
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevligt att höra att du överlevt första jobbveckan. God fortsättning. Du kanske kan få en satellit att blinka lite extra när den passerar över mig nästa gång?

2009-06-22 @ 04:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0