80-årskalas

Oj kära nån vad länge sen det är jag har skrivit! Men det finns en mycket bra förklaring till detta. Jag har varit bortrest. Och sedan lat. Har varit på 80-årskalas. Min älskade lilla farmor fyllde jubilar och vår utspridda släkt vallfärdade i smyg för att överraska henne. Det blev många glädjetårar, god mat och massor av tårta. Är lite fascinerad över hur många människor från olika orter som var samlade på farmors födelsedag: 2 från Kiruna, 3 från Skellefteå, 1 från Sundsvall, 2 från Örebro, 2 från Växsjö och 1 från Luxemburg. Inte illa va? =) Bäst av allt var att farmor inte anade något utan att de allra flesta totalt överraskade henne med besök. Vi firade i pappas torp, och det var helt enkelt en fantastisk dag! Jag bilade ner, och upp. Det var en lång resa, men rolig eftersom jag fick flera timmar i bil med bror. Nåväl, har lite taskig inspiration just nu. Måste lusläsa nyheter och jaga upp mig för någonting så återkommer jag sedan.

Kommentarer
Postat av: Hans

Det var riktigt roligt att få flera timmar med sin syster också ska du veta!! :)

2009-10-26 @ 15:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0