Ännu ett riktigt trist inlägg....

Jag har inte riktigt haft motivation till bloggen på senaste tiden... Har inget att skriva om! Läser en massa intressant på nätet då och då, men kommer inte riktigt på vad jag ska pränta ner till eftervärlden. Dålig fantasi helt enkelt.

Men dessa livsomvälvande händelser har jag upplevt den senaste tiden:

|x| Har varvat ett spel för första gången i mitt liv. Det heter "Order up" och går ut på att laga mat (Wii såklart)
|x| Har hittat ytterligare en chokladsort jag kan äta: MMMMMaltesers. Rikigt smaskigt
|x| Har lyckats vräka bakterierna som bodde i mig
Övrig tid har gått åt till att vara kär ;)

Tänka sig, vilket überintressant liv jag lever. Men nöjd är jag. Till och med mer än nöjd. Hur skulle jag inte kunna vara det? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0