Anti-jante, I'm så totalt bra!

För att totalt slå mig ur mängden och bryta mot jantelagen publicerar jag nu en del av de saker jag är riktigt jävla grym på!

Jag...
♥ Är en riktigt bra tecknare
♥ Åker slalom snyggt som tusan
♥ Kramas sköna kramar
♥ Lyssnar likt ingen annan på mig själv
♥ Lär mig saker snabbt som vinden, är alltså riktigt smart
♥ Klär mig snyggt
♥ Är ambitiös, utan att gå till överdrift
♥ Är en killer-ass fotograf
♥ Har lärt mig ta emot beröm
♥ Har snygga naglar
♥ Är skicklig med sminket
♥ Är omtänksam
♥ Tacklar motgångar bra
♥ Utvecklas ständigt, på jobbet och privat
♥ Har ett grymt färgseende
♥ Kan sy
♥ Målar snygga tavlor
♥ Äter chips som ingen annan kan

Jag älskar mig själv! Hur kan man inte efter att ha läst det här?! =D
Utmanar dig att skriva en kommentar med det du är en mästare i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0