20 10

Nytt år, nytt liv, ny lägenhet, ny kärlek, nya möjligheter. Den senaste tiden har varit galen, så mycket har hänt. Nu börjar det lugna ner sig, och jag tar det mest lugnt och njuter av att faktiskt må bra. Är numera förortsbo, eller ska bli i alla fall. Har fått nycklarna till min alldeles egna lägenhet. Har gjort en lista på vad som behövs göras (och i vilken ordning jag ska göra det) för att få lite struktur. Och för att inte glömma något viktigt, är ju en smula.... tankspridd.

Listan:
◊ Rensa vinden/källaren i gamla lägenheten (gl)
◊ Packa alla saker i gl
◊ Flytta lådor och de möbler som ska med mig från gl till förorten
◊ Gå igenom vad som ska magasineras från förorten, och vad jag ska ha där
◊ Möblera

Du som vill hälsa på mig är varmt välkommen! Hör av dig innan så bäddar jag upp bäddsoffan åt dig.



Kommentarer
Postat av: elle

vad är det för förort du talar om?? Kan det vara min förort??

2010-01-07 @ 21:05:42
Postat av: Frida

Njaee... inte din förort =) den andra ;) Bor i din förort just nu =D

2010-01-08 @ 12:41:14
Postat av: Marrebarre

Jag blir gaaaaaaalen.... Vad? var? vilken förort? varför? hur? jag är nyfiiiiiiiiiiiiiiken o vill veta nuuuuuuuuuuuuuu....basta.

2010-01-13 @ 10:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0