Semesteravslutning

På måndag är min semester över... Min allra första semester lider mot sitt slut... Det känns konsigt. Hade liksom vant mig vid att vara ledig nu. Så ska man lära sig jobba igen. Kliva upp före fan eller vara vaken hela natten.
Dock ska det bli lite kul att komma tillbaks. Få träffa arbetskamrater igen. Och sätta tänderna i arbetsuppgifterna. Jag är blessed. Har ett jobb jag gillar, med arbetskamrater jag gillar. Och som mos på grädden (den du!); bra lön.

Så jag kanske inte mår så hemskt dåligt över att gå tillbaks till jobbet igen. Hade dock känts betydligt bättre om vädret varit lite roligare, alltså om det hade fått vara sommar i kiruna också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0