Ett litet steg för mänskligheten...

Ett stort steg för mig, mot "friskförklaringen". Har minskat dosen av min medicin, med 1/3. Om några veckor ska jag minska ytterligare, men då med 1/10. Ju lägre dos jag tar, desto mindre blir stegen man kan minska med. Min läkare sa att jag kanske (kanske) är medicinfri efter sommaren! =D Kanske spenderar semestern med bara 0.5mg/dag jämfört med dagens 60! Underbart underbart underbart! Jag ser ett slut. Jag ser ljuset i tunneln.

Den senaste tiden har jag mått så bra, så jag tog själv kontakt med läkaren för att diskutera minskning eller rent av nedtrappning. Det är en underbar känsla att vakna och må bra. Och den senaste tiden har inneburit så stora förbättringar att jag knappt hunnit med själv. Ibland måste jag stanna upp och bara skratta med livet, det ligger en enorm lycka i att klara av saker som tidigare har varit förbannat jävla omöjliga.

Jag går mot hälsa! Alltså mot ett tillstånd av fullständigt fysiskt, psykiskt och socialt välbefinnande, enligt WHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0