Min allra första semester närmar sig!

Om lite drygt en månad får jag semester. Min allra första semester. Jag har inte varit ledig en sommar sedan 1997... Förstår du hur länge det är?! Men i år ska jag då ha min första semester någonsin. Betald och allt! Och att få fira den med Fina J och hans Fina barn! Hade inte kunnat bli bättre, på något vis... Jo, det hade varit liiite bättre om vi hade hunnit byta bil innan semestern, så alla får ordentligt med plats. Det kändes lite tråkigt igår när vi tänkte på det. Men som vi sa, det är vår första gemensamma semester, den får vara lite stapplande och trevande. Det gör ingenting. För vi har många fler semestrar att fira tillsammans.

Till helgen händer det grejer vill jag lova! Men jag tänker inte säga vad =P berättar när det är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0