Ännu ett inlägg om: mig

Satt och spanade igenom några av mina gamla inlägg. Fastnade speciellt på det första inlägget jag gjorde: "Jag är: Frida", klicka här för att läsa det.

Insåg att jag genomgått vissa smärre förändringar sedan jag började skriva. Eller rättare sagt en total personlig make-over och anser att en uppdatering om mig (den du älskar) är på sin plats.



Jag är...

...anställd av Svenska Rymdbolaget som satellitoperatör

...osäker på mig själv i de allra flesta lägen (och totalt mänsklig)

...mycket glad för att få vara Signes gudmor

Jag har...

...hunnit köpa en ny bil (årsgång -07) eftersom den senaste bilen också totalhavererade och hamnade på skroten

...totalt gett upp hoppet om att lyckas köpa en fungerande mobil, och nöjer mig med halvtrasiga

...Eurythmics "Sweet dreams" som ringsignal på ovanstående

...en underbar hund!!!

Jag vill...

...få en fast anställning, helst i detta liv

...plugga vidare, och än en gång byta inriktning på arbetet. Försöker dock besinna mig ett tag till

...bli helt nöjd och känna mig tillfredsställd med livet. Kommer nog aldrig att inträffa, har förmodligen för höga krav och för lite ambitioner att göra något åt det

Jag gillar...

...fortfarande stuvade makaroner och korv bäst av all mat man kan äta. Och tycker fortfarande att det är helt okej favoriträtt att ha som vuxen

...fortfarande fina bilar, och saknar min högt älskade bubbelmaskin som inte längre finns hos mig

...fotografering, att teckna, måla, att träna hunden

...mer musik än innan, här verkar jag ha sänkt kraven. Eller blivit lite mer "open minded"




Massor har jag lyckats lära mig av livet sedan jag startade bloggen för lite mer än ett år sedan. Bland annat att man måste göra allt själv om man vill ha något gjort, jag har blivit än ärligare (kanske inte positivt?), är mer utåtriktad och mer självmedveten. Tycker jag gjort det bra på ett år. Ska bli spännande att se var jag är om ett år från nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0