Om den älskade bubblan och min hjärtesorg

Åh mitt hjärta känns som om det är i tusentals små bitar som någon gnuggar skosulan i! Min älskade, älskade bubbla har trots mina omsorger blivit både tillstött och skrapad under sommaren som gått. Förra sommaren under festivalen var det någon (IDIOT) som bucklade huven, just for fun antar jag. Det var hemskt, hemskt I tell you.

I sommar har den fått ytterligare plåt- och färgskador. I veckan upptäckte jag skrapskador på vänster bakskärm. Någon har förmodligen tänkt parkera brevid min underbara skapelse (nej, det är inte jag som skapat den) och kört liiiiite för nära. Och fortsatt köra liiiiite för nära. Och skrapat bort färg. Grrr.

Idag blev den påbackad *gråta*. Jag vet att det var en olyckshändelse, och jag vet av vem. Men han ringde och berättade vad som hänt. Det är så himla tråkigt! Men sånt händer även den bästa (nu råkar det ju faktiskt vara den bästa som backat in i den), och skadan blir ju betald så... Kanske gör om hela bilen när jag ändå håller på? ; ) nån som har ett garage att hyra ut?

Kommentarer
Postat av: Jojje

Nej inte sabba surfar bubblan!!!

2008-08-10 @ 02:22:03
Postat av: Frida

Jopp den är bucklad :( men det blir ingen ny färg. Däremot eventuellt rostlagat! (det är inte sabb, det är ju bara bra)

2008-08-10 @ 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0