Dagen i mat

Detta är dagens totala näringsintag:

04.40 Frukost, en tallrik sötad yoghurt, en muffin (hallon/vit chokladsmak)
06.00 Morgonkaffe (2 koppar) och 1 kexchoklad
08.30 Mellanmål, 2 koppar kaffe, en bit krämlängd
10.00 Lunch, överkokt vit pasta och korvgryta (korv, en centimeter paprika, ½kg salt, 5dl fett) från personalmatsalen. En halv Loka, 1½ kopp kaffe
15.00 Mellanmål, en vindruva
16.00 Middag nr 1, 2 bitar smörgåstårta, 1 muffin (polkasmak) 2 koppar kaffe
18.30 Middag nummer 2, 1 bit smörgåstårta, 1 bit gräddtårta, 1 chokladsnitt, 2 koppar kaffe
20.30 Kvällsfika, 2 vindruvor, ett glas sötad saft.
21.30 Ett glas vatten

Morgondagen kommer bestå i världens värsta sockeravtändning. Om jag överlever natten. Risken känns överhängande att jag råkar dö av sockerchock, insulinchock eller vätskebrist. Eller hjärtsvikt, är ju till åren kommen nu. Överlever jag har jag med störta säkerhet utvecklat diabetes till i morgon bitti.

Om någon har lust att räkna ut mitt totala kalori-intag för dagen är jag intresserad av att veta resultatet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0