Beställningsmord

Vilka vänner. E ville ha ett par mord utförda, så hon bad R göra det. För att slippa göra skitgörat själv och för att R uppenbarligen njuter av att döda levande. Han började omgående planera, och idag sattes planen i aktion. Nu är X antal små firrar uppfiskade och dödade och snart i E:s kyl. Kanske måste be henne göra en matback åt mig? =P Apråpå matback så kan vi köpa såna i frysen på jobbet. 40 spänn kostar dom och det är mumsig hemlagad mat i massor i dom. En back räcker ofta till 2 måltider. Idag åt jag kycklinglasagne. Och det var det godaste jag ätit på mycket, mycket länge. Ska skriva mitt namn på en till sån back så har jag mat imorgon också (det var så gott så den räckte inte till imorgon). Omväxling förnöjer inte alltid ;)



Det är vår underbara restaurang på Esrange som lagar maten och skickar till oss i Salmi. Det är alltså lunch som inte går åt som blir matbackar istället för att slängas. All mat är "hemlagad", inget prefab. Till och med brödet bakar dom! Och dom kan laga mat. Farligt gott

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åhå! Vem är det som är så smart att de lagar mat till frysen på jobbet? Ens ådan borde vi ha hos oss också. Men risken är att de tycker det ska vara jag eftersom det bara är två tjejer som jobbar på sovringen sägs det :O

2009-07-07 @ 23:22:59
URL: http://ackligmensotanda.blogg.se/
Postat av: Rajlo

Är bloggredaktören lite avis på vänner som får fisk hemlevererad? ;)

2009-07-08 @ 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0