Idag duger inte mycket

Känner mig så totalt oinspirerad idag! Vill bara åka hem och lägga mig i soffan med fina J och äta chips & dip. Det är det enda jag känner för att göra just nu. Klockan går sakta, det händer inget. Men vill inte att något ska hända heller. Blir inte riktigt klok på mig själv just nu! Är så frukansvärt sötsugen, men vet inte vad jag ska äta. Sitter ju faktiskt mitt ute i skogen och sockret här är begränsat till två alternativ; varm choklad från automat eller bitsocker. Inget av de känns lockande. Jag vill ha kladdkaka, eller nybakta bullar, eller chokladbollar, eller mammas sommartårta med fromage, eller.... Ja, jag vill inte ha sockerbitar i alla fall. Jag är varm, men tar jag av mig koftan fryser jag. Jag är trött men skulle jag få gå och lägga mig skulle jag inte kunna sova. En pissdag med andra ord. Om 5 timmar och 20 minuter får jag åka hem, då ska jag krypa ner i en varm säng där en stor och underbar kram väntar på mig. Detta är en riktigt tråkig dag, tur att den kommer sluta underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0