Jag önskar...

Saker på min önskelista:

+ En snyggsnygg tv-bänk till min 50"tv
+ Ett gäng element till min svinkalla lägenhet
+ Ett gäng nya, snygga byxor till min byxfattiga garderob (nej, jag går inte byxlös)
+ Nya kläder i övrigt, att fylla mina nya enorma garderober
+ En tjusig 4a, centralt men med närhet till park/skog

Jo jag vet, I-landsproblem utan dess like. Som alla andra skönhetsdrottningar önskar jag även fred på jorden, tyvärr är jag lite mer av en realist än mina fellow beutyqueens-kollegor.

Förresten, vi kan idka byteshandel. Har du något av ovanstående (eller något annat man kan behöva i en ny lägenhet) hör av dig så byter vi saker. Har jag inget du vill ha, kan du få en kram i utbyte

Kommentarer
Postat av: Therese

Tänkte ju kommentera på ditt inlägg mot jantelagen, men det gick ju inte!

Så jag tar och svarar på din utmaning här istället:



- Jag är bra på att lyssna

- Jag är bra på att få folk att skratta

- Är mästare på att hitta på kreativa saker att göra!

- Är bra på att välja egna stigar att gå på, även om andra vill knuffa in mig på de stigar de och samhället tycker jag ska gå



Tack för fikat idag, perfekt start på helgen :)



2010-02-05 @ 14:52:10
URL: http://scatterbrain-tess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0