Min nya favoritaffär: Dollarstore

Dagarna går. Jag följer med. På måndag ska jag börja packa, snart flyttar jag på riktigt! Min nya lägenhet är fin, och jag hoppas det kommer fungera bra att hyra i andra hand. I lördags var vi på Dollarstore i Gällivare för att fynda. Handlade för nästan 1600! Det blev så mycket att jag inte kommer ihåg vad jag köpt längre. En snygg vattenkokare och en kastrull med ånginsats är nästan det enda jag minns att jag köpt. Efter storhandlingen åt vi på Frasses, det var riktigt bra! Stor skillnad mot Frasses hemma. Sedan blev det Coop, strosade omkring och tittade på saker, vi passsade också på att köpa ägg och mjölk så vi slapp det när vi kom tillbaks till stan. På lördag blir det favorit i repris, Dollarstore. Men denna gången åker vi för att Finastes barn också ska få följa med. Ett besök på Jysk är också inplanerat, och känner vi för andra affärer så kommer vi inte tveka att gå in. När vi kommer hem igen kommer min älskling Tindra tillbaks. Ska bli härligt att få kramas lite (läs mycket) med henne. Har även planerat in ett par dragpass, denna gång på spark ;) Blir ett härligt veckoslut, i stil med de senaste veckosluten!

Kommentarer
Postat av: Marrebarre

Asså, ja är ju helt av banan(racebana-inte frukten)

Ny lägenhet...Gällivare...fresh lööööve...Dollarstore... What!!!

Har jag missat något?

2010-01-13 @ 10:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0