Totalt kaos, hjälp sökes

Mitt liv är totalt fucking kaos! Rent praktiskt. Står skriven på en adress, bor på en annan, ringer man mitt hemnummer kommer man till en tredje lägenhet. Adressändring krånglar, så posten verkar inte riktigt komma någonstans. Bankdosan har pajat så jag kan inte betala räkningar. Beställde en ny, men de skickade fel sort och dessutom till fel adress. Fick den rätta, till rätt adress idag (tack o lov). Mitt vardagsrum är proppfyllt med saker som ska sorteras, plockas in, kastas, skänkas (sådär som det brukar vara när man flyttar) och jag måste ta ett flyttlass till innan jag är klar med utflyttning. Inflyttning pågår löpande. Jag står inför nya rutiner, ett nytt liv, delvis nytt umgänge. Ojoj, jag hinner inte med! Kan ingen hyra ut sig till hos mig, fixa flytt, räkningar (går med på att de dras från mitt eget konto), adressändringskrånglet, lära känna nya människor. Jag betalar bra! Hjälp önskas, omgående!

Om du känner för att hjälpa till att flytta, säg bara till. Jag kommer inte att neka. E-M, du behöver inte meddela ditt intresse, jag vet att du vill ;)

Det är två skift kvar av jobbveckan (efter inatt), sedan ska jag försöka ta tag i kaoset. Lyckas inte ens lura i mig själv att jag ska göra det när jag jobbar.

Är det någon som vet var man kan köpa tid? Har letat på både Coop och Ö&B, men dom hade inte.

Kommentarer
Postat av: írisósk

fin blogg , inte allt bra i dag eller ? :)

2010-01-26 @ 23:15:58
URL: http://friiss.blogg.se/
Postat av: a home far away

Oj, ja det låter lite rörigt hoppas det löser sig snabbt!



Ha en toppenfin dag!

Kram Gunilla i Singapore

2010-01-27 @ 04:51:58
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Om jag tar över ditt för en dag tar du ett dygn med Moa, helst ett dygn när hon inte sover nått på natten och tjorvar med maten? (;

2010-01-27 @ 08:58:37
URL: http://eualia.blogg.se/
Postat av: E-M

JAG anmäler mitt intresse fast du vet att jag gärna packar, bär, kör och bär!

2010-01-28 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0